Sunday, June 20, 2010

BRO................... part 2

BRO................... part 2


kepuk-kepuk: bro...... gua tengok lu macam ada masalah je bro, lu tak nak cite kat gua ke bro...kalu lu cite kat gua bro, gua boleh dengan bro.... tapi setakat dengan je la bro...

cikai: entah la bro. gua rasahidup ga ni biasa je bro. ala macam manusia biasa-biasa.

kepuk-kepuk: biasa-biasa itu macam broooooooooo

cikai:entah la bro. macam biasa la. ala biasa biasa je.

kepuk-kepuk : ooo bro lu nak kena kepuk ke. cuba lu fikri betul apa yang biasanya. lu tutup mata lu cuba lu fikir sedalam-dalamnya.

cikai:erm.......... gua pun tak pasti la bro. tapi gua rasa hidup gua ni biasa je, hari-hari gua bangun , pergi belajar kalu kerje p kerja makan entah biasa je....

kepuk-kepuk: lu tak ada GF kot 2 rasa bosan itu.

cikai: bukan bro, gua dude, mahu sedozen GF, lawa-lawa duk.........

kepuk-kepuk : habis apa lagi yang biasanya

cikai: entah kadang-kadang gua duk seorang sambil tgk langit, gua mergeluh macam gua tengah mencari sesuatu dude, tapi gua pun tak tahu gua cari apa dude, gua ni nak kata kehidupan bosan tak ada la bosan hidup happy je, tgk movie, tgk bola, tgk macam-macam, moto laju ada, boleh rempit, boleh p kem boleh itu boleh ini, duit pun ada la, tak ada la banyak tetapi setakat nak seronok-seronok itu boleh sesangat la. kawan gua pun ramai dude, semua jenis ada, facebook lagi, tetapi dude........................................ macam tak ada apa-apa dude...............

No comments:

Post a Comment